Well Wishes
After losing his job on a coin-toss, Miles (Shane Callahan) concocts a fantastical plan to get rich by harvesting coins from wishing fountains. Aided by his friend Jack (Cullen Moss) and a gentle vagrant (Don Baker), his journey leads to the American highway and an indebted traveler (Anna Stromberg) who challenges his notions of wealth and true happiness. Equal parts satirical comedy, gentle drama, and road-film, Well Wishes is a wildly enjoyable American tall-tale—about change.