What Happens Later
Snowed-in at a regional airport overnight, ex-lovers Willa and Bill realize they're still attracted to each other -- but also still equally annoyed with each other. As they unpack the riddle of their mutual past and compare their lives to the dreams they once shared, they begin to wonder if their reunion is a mere coincidence or something more enchanted.