Wimbledon
British tennis player Peter clutches to an embarrassingly low position on the tennis-ranking ladder. Handed a wild card for Wimbledon, he expects it to be his final bow. But when he falls in love with Lizzie, a young hot shot American tennis star, his on-court prowess, skills - and a little luck - catapult him from match to match bringing him closer to his dream of winning the men's singles title.