1:00 A.M. - 2:00 A.M. 24
S6, E20: As the clock ticks closer to the final hours of Day Six, Jack Bauer copes with the consequences of taking matters into his own hands while Audrey endures what appears to be a post-traumatic reaction to being held captive. Emotions escalate as CTU responds to a setback and the Administration receives an alarming message from Russian President Suvarov.