24: Legacy 1:00 P.M. - 2:00 P.M.
S1, E2: When Ben Grimes demands money in exchange for the list he seized from a safe box in Khalid’s compound, Carter must go back to his roots to help obtain the money. Meanwhile, Rebecca is determined to figure out who leaked the Rangers’ files.