S5, E12: Current and past members of New Directions reunite for one final assignment – to reinvent their favorite performances. But these new versions of the series’ most iconic tracks should not be seen as goodbye to glee club. On the contrary, they are celebrations of what the club has meant to each and every member. Musical performances include "Raise Your Glass", "Toxic", "Defying Gravity", "Valerie", "Keep Holding On", "Happy".