S2, E3: Jack's undercover work pays off when he joins a deadly mission. Kim risks everything to save Megan from her violent father. Kate Warner learns that she and her family may be in danger, as Reza's terrorist connections are confirmed. President Palmer’s aide, Lynne Kresge, must find a way around Rayburn to issue a terrible warning.