24: Legacy 10:00 P.M. - 11:00 P.M.
S1, E11: In the season’s penultimate episode, Andy uncovers important information about a high-ranking government official, leading Carter and Donovan to team up and find out more. Meanwhile, a reinforcement is brought into CTU to oversee operations.