Ř6, D18: Jack Bauer se spojí s agentem Doylem při pokusu zabránit posilování teroristické hrozby ohrožující zemi, je ovšem šokován nečekaným vývojem. PTO mezitím přesouvá svoji pozornost, zatímco prezident Wayne Palmer deptá administrativu a teroristická hrozba eskaluje.