24 hodin 18:00 - 19:00
Ř4, D12: Jack s Paulem se blíží k rozkrytí toho, kdo vynáší informace o Marwanovi v americké firmě, kde je zaměstnán, a tato firma se brání zapnutím zařízení proti odposlouchávání.