Ř1, D2: Seokju náhle umírá, ale Yihan věří, že operace, kterou provedl, proběhla bez problémů. Yihan se vyrovnává s jeho smrtí a snaží se najít pravdu. Jelikož nemá nikoho, kdo by stál při něm, nezbývá mu nic jiného než stanout před soudem.