S8, E11: The clock races into the middle of the night when the threat of a devastating nuclear attack accelerates as Jack tracks an informed terror suspect who has an explosive strategy. Back at CTU, a key player grapples with being demoted, and the day takes an unexpected stressful turn when pesky parole officer Bill Prady enters the picture.