S1, E3: With Baz missing and presumed dangerous, the crew split into groups to search the production module and find him, and Rose takes the painful decision to isolate Fulmer. But as Rose makes a perplexing breakthrough, the manhunt becomes more frightening and mysterious when the crew are hit by power failures and paranoia, and they discover things that push them far beyond their comfort zone.