S7, E20: The nation remains vulnerable as Starkwood mastermind Jonas Hodges (guest star Jon Voight) remains at the epicenter of the mounting terrorist threat. Meanwhile, the FBI and the administration scramble to provide security and justice, and Jack Bauer questions a key suspect.