Zku****ý sociální sítě 4. díl
Ř1, D4: Amanda využije nehodu ve svůj prospěch, zatímco se Vicky snaží před Césarem utajit, co se stalo. Paty je na dosah schválení nového zákona, ale musí kvůli tomu spolupracovat s Amandou, kterou pohrdá. Amandina situace se zlepšuje, ale její nejbližší se jí začnou vzdalovat.