S1, E4: With Five Thousand Won's alibi confirmed, Ji-woong begins to suspect Dae-sung; when Dae-sung's fingerprints are found at Kyung-ah's murder scene, he is immediately arrested; the true killer must be found to clear his name and protect MS Mart.