S1, E6: Jack's wall that separates his work and family comes crumbling down when he discovers Kimberly may have been kidnapped. Meanwhile, Palmer discovers his family has been protecting him from a secret that could hurt his campaign. And Gaines is upset with Dan and Rick and Janet struggles to stay alive as Alan and Teri console each other at the hospital.