Strike Witches: 501st Joint Fighter Wing Take Off! 501st, Clean Your Dirty Rooms?
S1, E2: Hartmann’s filthy room is to the point where it’s out of control. The rest of the 501st comes to clean it, but finds things are worse than they feared.