24: Legacy 7:00 PM - 8:00 PM
S1, E8: Mullins and CTU try and track down Carter, as Andy is forced to do something he doesn’t want to do. Meanwhile, Rebecca’s interrogation techniques lead Donovan to question her judgment, and Isaac turns to his friends for help.