7:00 P.M. - 8:00 P.M. 24
S1, E20: Dennis Hopper makes his first appearance as a Balkan war criminal who blames Jack for the death of his loved ones. His attempt at revenge is the motive behind the conspiracy. Also, Mark DeSalvo (guest star Lou Diamond Phillips) is in charge of a prison facility where Jack must gain access.