Ř8, D17: Země je dezorientovaná v důsledku ničivých událostí a oddaná prezidentka Taylorová se pokouší resuscitovat mírovou smlouvu, základní kámen své administrativy. Ke svému zklamání je nucena požádat o pomoc zkompromitovaného bývalého prezidenta Logana (hostující Gregory Itzin). Jack Bauer mezitím činí bezprecedentní emoční krok, který bude mít značné důsledky. V PTO je Chloe pověřena novými úkoly.