24 hodin 8:00 P.M. - 9:00 P.M.
Ř6, D15: Jaderná hrozba má nečekané důsledky, zatímco vyšetřování týkající se zbývajících atomových zbraní akceleruje. Teroristé Gredenko a Fayed diskutují strategii a administrativa čelí zhoršující se situaci související s mocenskými změnami. PTO vysílá nováčka Mikea Doylea a Jacka Bauera na náročnou akci v terénu a čas neúprosně plyne.