S2, E2: Jack rushes to reestablish his old undercover identity, but he is not welcomed back until he proves his loyalty with a shocking "gift." Kim hustles Megan away from the disturbed Matheson house. Palmer negotiates with a curious press, and makes a hard choice. CTU go-getter, Paula, gets nervous as the reality of the terrorist threat sinks in.