S1, E10: Jack, now a wanted man, evades police while working with CTU to find Teri and Kimberly. Meanwhile, Tony and Nina track down information about Gaines as a new Director of CTU takes the helm. Also, Senator Palmer's life remains in danger as those around him do their best to protect him.