Ř6, D16: Když Jack dodá kriticky důležité informace týkající se ruského teroristického strůjce Gredenka, musí PTO okamžitě zareagovat. Viceprezident Noah Daniels mezitím kritizuje administrativu na intenzivní strategické a politické konference v prezidentském bunkru. Čas kvapí, je náročný den, teroristická hrozba a vyšetřování se vyvíjí nečekaným směrem i na nečekaných místech. Nakonec přijde šokující vyústění.