A Bad Seed Grows
S6, E7: When a 16-year-old girl is murdered and left in a cage, Jane and Maura must overcome the ethical dilemma of a psychiatrist and the stiff opposition of a fussy prosecutor in order to find the killer. Meanwhile, Jane has couch issues, and Frankie is seeing UFOs.