Ř1, D1: Dospívající dívky po celém světě zažívají podivný pocit mravenčení pod klíčními kostmi, brnění v rukou a náhlé výboje elektřiny, které jim vycházejí z konečků prstů. Tato nová schopnost se stává prostředkem osvobození i zkázy.