Ř1, D5: Zatímco se McClureovi a Fisherovi snaží orientovat ve svých zvětšujících se impériích, kritika na vlogging rodin se zvyšuje. Rovněž se seznámíme s Nastyou, 10letou influencerkou s více než 380 miliony odběratelů.