Yowamushi Pedal A Different Bicycle Race Track!
S3, E5: Fearing the team will get worse now that the third-years are gone, Imaizumi makes a shocking suggestion to Naruko in order to help the team win. After hearing his suggestion, Naruko heads back to his hometown of Osaka.