Hypnosis Mic: Division Rap Battle: Rhyme Anima A Friend in Need Is a Friend Indeed
S1, E4: The Binzuigumi yakuza clan have their eyes on the Yokohama Division and MAD TRIGGER CREW goes to war with them as a result.