Stuck A Hairy, Toothy Teratoma
S1, E2: A pregnant Kayla is rushed to the ER for abdominal pain, but Dr. Crawford finds something; an entire bike brake is embedded in Jasmine's thigh; Mary has a fingernail stuck in her ear; Destiny's mouth smells like decaying flesh.