Promise of Wizard A Heartfelt Breakfast
S1, E3: It's decided that a ritual to summon new wizards will be performed; the only one who can perform this ritual is the sage, Akira; while preparations are done for the ritual, Akira reads notes about the wizards in the sage's Tome to get closer to them.