Ř1, D5: Když se do sousedství přistěhuje nová rodina, Peter je naštvaný. Lois se rychle spřátelí s Debbie, Meg se snaží sbalit syna Kyla a Peter je nucen pozvat Joea do svého firemního baseballového týmu. Když se však Joe objeví na zápase na invalidním vozíku a svými obratnými manévry a vítěznými hrami si získá srdce publika, Peter se rozhodne, že chce být také hrdinou.