A Little Change Might Do You Some Good
S8, E10: Charles and Nellie help an elderly patient and her developmentally disabled grandson. Will treats a high school swimmer with a heart condition. Crockett considers using the O.R. 2.0 for surgery. Hannah and Dr. Justin Lieu search for a patient’s missing pregnant wife in the woods.