A Nuclear Reactor and a Boy Called Lovey Young Sheldon
S2, E13: While Sheldon attempts to build a nuclear reactor to power the neighborhood Georgie is heartbroken when he learns that Veronica has a boyfriend. Also a university party gets heated when a colleague of Dr. Sturgis Dr. Linkletter (guest star ED BEGLEY JR.) flirts with Meemaw.