The Murder Castle A Place to Stay
S1, E1: Dr. H.H. Holmes welcomes visitors to his hotel, a block-long structure designed to attract young women who need a place to stay during the 1893 Chicago World's Fair; before long, Holmes makes each one of them disappear, never to be seen again.