Empire A Rose By Any Other Name
S2, E12: With Hakeem acting as Empire’s CEO, Camilla sinks her claws further and further into him. The rest of the Lyon family tries to get him to rejoin their side, but Hakeem has his own plan. Meanwhile, Jamal receives backlash from his fans and Andre and Rhonda’s marriage is tested.