The Real Housewives of Salt Lake City A Snow Mountain of Trouble
S1, E2: Meredith's birthday party comes to a cold ending when Jen and Mary get into a heated argument about Mary's insensitivity towards Jen's aunt; Whitney confronts Lisa about an incident at Whitney's vow renewal; Meredith battles marriage problems.