A Stormy Encounter
S1, E1: Ikta is a brilliant, but lazy boy. His childhood friend offers him an easy position at a library if he can help her get the top score on an exam. But their lives take a sudden turn when the boat they're on runs aground and Ikta rescues a mysterious girl.