Ant Anstead, mistr mechanik A tak to začalo
Ř1, D1: Ant Anstead má 12 týdnů, než se narodí jeho chlapeček, a stejný čas, aby si splnil dětskou vysněnou představu vlastnit Alfu Romeo 158 z 50. let.