Absolutní upřímnost Star Trek: Picard
Ř1, D4: Cesta posádky do Freecloudu se prodlouží, když Picard nařídí zastávku na planetě Vashti, kam Picard a Raffi přemístili romulanské uprchlíky před 14 lety. Po příjezdu se Picard sejde s Elnorem (Evan Evagora), mladým Romulanem, se kterým se během přemístění spřátelil. Mezitím Narek pokračuje ve svých pokusech dozvědět se více o Soji, zatímco Narissova netrpělivost s nedostatečným pokrokem roste.