Agents of S.H.I.E.L.D. Adapt or Die
S7, E6: After blowing its cover and damaging the Zephyr in the process, the team must scramble to rescue Mack's parents, save S.H.I.E.L.D. from a chronicom infestation and fix the ship; Daisy and Sousa are at a disadvantage against Nathaniel Malick.