Ř2, D16: Když Henry Barnett málem přijde o život kvůli poruše přístroje, chirurgové se rozhodnou odstřihnout Chastain od společnosti Quovadis. Zatímco Mina a Devon chtějí zjistit pravdu, Bell, AJ a Conrad se snaží zachránit život oblíbeného správce nemocnice Simona. Mezitím na pohotovosti skončí jeden z Alecových bývalých pacientů a on začíná pochybovat, zda se rozhodl správně, když opustil svou starou praxi a odešel na kliniku, kterou otevřela Nic.