All or Nothing
S4, E22: It’s finally time for Regionals, and the glee club is more determined than ever to advance to Nationals. Brittany returns from her MIT trip with a new attitude and Ryder finally has a lead on who is “catfishing” him. Musical performances include “To Love You More”, “I Love It”, “Clarity”, “Wings”, “Hall of Fame”, “All Or Nothing”, “Rainbow Connection”, and “My Cup”.