An Echolls' Family Christmas Veronica Mars
S1, E10: When Weevil's poker winnings are missing after a game at Logan's house, Veronica questions each player to piece together the evening's events and catch the thief. Meanwhile, on the eve of the Echolls' annual Christmas party extravaganza, Keith is hired by Lynn Echolls (recurring guest star LISA RINNA) to track down one of the potential stalkers of her husband, Aaron (recurring guest star HARRY HAMLIN).