S6, E3: Max and Caroline’s plans to attract a more sophisticated clientele to their dessert bar take a turn when Max befriends a bouncer whose team of arm wrestlers becomes their latest patrons. Also, Max and Randy continue to text each other, but when she runs out of sexy messages to send him, Oleg offers to be her ghost writer.