The Resident And the Nurses Get Screwed
S1, E11: When Nic finds herself under investigation in Lily's death, Conrad comes to her defense; Bell's patient accidentally catches fire; Devon deals with a series of ER patients, including a hypochondriac who he fears could end up under Lane's care.