S4, E14: Will and Emma’s wedding is finally here, and it lands on the day of romance and love: Valentine’s Day. The former and current members of New Directions reunite in Lima to celebrate. Musical performances include “You’re All I Need To Get By”, “Getting Married Today”, “Just Can’t Get Enough”, “We’ve Got Tonight” and “Anything Could Happen”.