Ř3, D11: Mark následuje Addison na kliniku Oceanside Wellness v naději, že pomůže své dceři. Naomi a Dell se snaží vychovávat své děti pod jednou střechou. Cooper a Violet se neshodnou na tom, jak léčit pacienta.