Hawaii Five-0 Aohe Mea Make I Ka Hewa; Make No I Ka Mihi Ole
S8, E19: A hit man McGarrett's father failed to arrest comes to McGarrett to finally confess his crimes and admit where he buried his victims; Jessie makes a dangerous decision that could ruin Adam's life.